duminică, 18 septembrie 2016

PLOUĂ MOV


Plouă  azi și plouă mâine,
Apă vrem,dar și pâine,
Gri solar cu verde ceapă,...
Vrem de toate, vrem agapă.

Dor fugar în lan de grâne,
Sărutul ne rămâne,
Strop de apă și iubire
Într-o clipă de-amăgire...

Plouă dulce-n buza seacă,
Spini de dragoste se-apleacă,
Și în seara asta mută
Cerbii slbozesc la ciută....

Plouă mov pe partitură
Curcubeu în cer de gură,
Cad emoțiile triste
Ca un plâns în roz batiste...

Nu te cer în noaptea asta,
De-mi ești demon sau năpastă,
Zorii zilei vor decide
Cine visul îmi ucide.

Îmi șterg lacrima nătângă
Cu manșeta mâinii,stângă,
Și cu toată forța vieții
Sorb tinctura tinereții!

*Versuri MARILENA VELICU*
Duminică perfectă tuturor vă doresc!
Vă îmbrățișez și mulțumesc pentru vizită!

8 comentarii:

  1. Adorei o video tem uma bela música e imagens fantásticas.
    Um abraço e bom Domingo.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru lavanda in toate formele posibile!
    Imi plac nuantele de mov si mirosul lavandei!
    O duminica excelenta si tie si o saptamana linistita!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc mult pentru melodie! Mă unge pe suflet.
    O duminică binecuvântată!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos! Imi place mult melodia, e atat de linistita si duioasa. Ascult prin casti asa cum baietii mei dorm. Pupici si o saptamana frumoasa! Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  5. Boa tarde, a imagem é maravilhosa, assim como, ouvir Andre Rieu é sempre agradável, o poema é grandioso.
    Resto de boa semana,
    AG

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful, beautiful, beautiful.
    Kisses and greetings to you, ELENA:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Elena!
    Ploaie purpurie! :) Imi place melodia si imi plac versurile. Poate gresc, dar simt o usoara ironie in versuri, ironie "in sensul bun" = a nu lua totul in tragic. Ca si ploaia, toate lucrurile cam au doua "laturi": ploaia e buna, dar in cantitati mari poate deveni "rea". :)
    Zile fericite iti doresc!
    Imbratisari si pupici, cu drag. <3

    RăspundețiȘtergere
  8. MUltumesc pentru comentarii... ploua excesiv uneoriPicuri liberi bat în geam,
    Plouă calm culori pe ram,
    Muza doarme de amiază,
    Dar iubirea-mi este trează…
    Plouă colorat în noi
    Picuri numărați de ploi,
    Gânduri line meditează,
    Ochii dor în lungă fază…
    Picuri mov dungați și goi
    Adunați în greu șuvoi
    Plâng culorile curbate
    Peste doruri numărate.
    Plouă ignorant și des
    Peste versuri mai ales,
    Dar și ploaia-i devotată
    Cade, plânge, măsurată.
    06.06.2017

    RăspundețiȘtergere