duminică, 19 iunie 2016

AMURG ȘI FLORI DE TEI


Purtând marama ploii,cu stropii tresărind,
De patima furtunii,ca-ntr-un sublim alint,
Își scutură  podoaba toți plopii, oglindind
Prea mândra strălucire, în lacul de argint!

Și stelele-s departe, de noapte înghițite,
Aleea părăsită de pașii tăi în grabă,
Ca un copac, ce plânge cu ramuri desfrunzite,
Străină pare-n lume,dar tace, nu întreabă!

Eu caut fără noimă, pe bănci și pe alei,
Același iz, ce trupu-mi făcea ca să tresară!
Aroma ta suavă, de mosc ori flori de tei,
Și-mbrățișarea-ți calmă, simțită prima oară!

Mă pierd în rai de frunze și-n pace de priviri,
Seninul meu e zare și iz de clopoței,
Sub tresărire blândă de ceruri și iubiri
Aștept să te aflu... cu-amurg și flori de tei!
*Versuri de CAMELIA STAN*
Duminică plăcută tuturor vădoresc!
Vă îmbrățișez cu drag și mulțumesc de vizită!

9 comentarii:

  1. Wonderful song!!
    Happy day and kisses to you my dear
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
  2. Julio imi place la nebunie. Multumesc de auditie, draga Elena.
    Si poezia e frumoasa. Vad ca e o alta autoare...
    O duminica minunata si o saptamana usoara, draga Elena!
    <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello dear ELENA!
    I am happy that with you I can read beautiful poetry.
    I can enjoy a magnificent cup of coffee
    Thank you very much.
    Have a good Sunday and a happy week.
    Kisses.
    Greetings from Poland:)
    Lucja

    RăspundețiȘtergere

  4. Grande suavidade poética!!!
    Imagem linda!

    Ótimo domingo, boa semana!!!
    Beijinhos
    ╰⊰✿⊰ه° ·.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase versuri ! este vremea teilor şi parfumul lor ajută îndrăgostiţii !
    minunată muzică !
    cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase versuri si frumoasa fotografie. O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Versuri sensibile ca intotdeauna, ma bucur sa descopar la tine poeti atat de inspirati. Imi place Julio, este inegalabil din multe puncte de vedere. Sa ai o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, Elena!
    In fosnet de tei adorm si ma trezesc, atunci cand bate vantul. Inspir cu nesat parfumul florilor - atunci cand sunt (in unii ani nu stiu de ce, dar are doar putine flroi)... Citind poezia, la teiul de la fereastra m-am gandit, la Eminescu si la indragostiti. :)
    Iti doresc, cu drag, o saptama minunata!
    Imbratisari si pupci, cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fantástico o video com a musica e a voz inconfundível do grande Julio Iglesias.
    Um abraço e boa semana.
    Andarilhar

    RăspundețiȘtergere