duminică, 14 februarie 2016

DE-AI ȘTI...


De-ai ști, iubite, cât de mult
Mi-i dor ca glasul tău s-ascult,
Ai veni pe-aripi de vânt
Și mi-ai spune un cuvânt.

Vorba fie rea sau bună,
Am vorbi-o împreună,
M-ai vedea, eu te-aș privi,
Vorbele s-ar înmulți.

Tu mi-ai spune una mie,
Eu ți-aș spune multe ție
Făr-de rost și chibzuire,
Însă toate de iubire.

Vino dar pe-aripi de vânt,
Vin de-mi spune un cuvânt,
Că mi-i dor atât de mult
Glasul tău să-l mai ascult.

*Versuri de Veronica Micle*

Happy Valentine's Day!
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

7 comentarii:

  1. Frumoasă poezie! Mi-a amintit de adolescență... Aveam un caiet în care scriam de mână toate poeziile de iubire care îmi plăceau. Aceasta este una dintre ele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiind vorba despre Veronica Micle, este clar cui ii este adresata poezia! Este o zi plina de iubire, asa ca fiecare ar trebui sa o sarbatorim chiar daca este o sarbatoare importata. Pana la urma este un motiv de a fi mai buni.

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa poezia si muzica. O alegere excelenta pentru ziua de azi!
    O duminica excelenta, draga Elena!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superbă postare! M-a uns la inimă! ☺♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Todo ser se contenta con una rosa!!!!
    Cariños

    RăspundețiȘtergere