duminică, 31 mai 2015

DRUMUL NOPȚII


Frânturi de cer îmi bat în geam, firav,
Să nu mă deranjeze de la scris,
Dar picură în sufletu-mi concav
O lacrimă din norul interzis.

Cu mâna stângă tamponez un ochi,
Am dreapta ocupată c-un poem,
Și mă feresc de-al toamnei greu deochi
Că nu mai știu de-i har sau mi-e blestem.

Aștept o noapte lungă cât un drum
Din inimii în inimii,pavazat
Cu pui de stele nenăscute-acum
Când unul pare-n ploaie vinovat.

Mă las furată de un gând ștrengar
Ca o mireasă-n noaptea nunții ei,
Și apelez la ultimul acar
Să-mi mute drumul nopții către zei.
*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică frumoasă tuturor!
Vă mulțumesc de vizită și comentarii!

7 comentarii:

  1. Mda, tare veche si sentimentala melodia, o ascultam cu un fior intotdeauna. Observ o tenta de nostalgie in "cafeaua" de astazi. Weekend placut iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim pentru frumoasa dedicatie! ne rasfeti in fiecare saptamâna cu o combinatie extraordinara de poezie, muzica buna si fotografie ca desprinsa din versuri...
    O duminica minunata sa ai! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce lucruri frumoase ne oferi!
    O seara dupa dorinta si o saptamana usoara!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani copilului din tine! La multi ani copiilor mici si mari!

    "Mai da-mi o tigara"... :) Noaptea inca n-a inceput... dar drumul noptii imi este cunoscut. :) Poezia e frumoasa, melodia si videoclipul super! Si cafeaua sanatoasa!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Pupici si imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
  5. diafan poem ai ales pentru noi, Elena...multumim!
    o saptamana perfecta iti doresc, te imbratizez! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. O saptamana frumoasa sa ai in continuare!

    RăspundețiȘtergere