miercuri, 15 aprilie 2015

Alei de grădină din piatră și lemn - Zi frumoasă și caldă tuturor vă doresc!

sursa:casadex.ro
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

38 de comentarii:

  1. Superbe alei ! Îmi plac foarte mult asemenea pavaje din piatră și lemn și visez să fac și eu o aleiuță ca astea cât de mică în grădina noastră.

    Happy WW, Elena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Zina!
      Ar merge o aleie în superba ta grădină!
      Zi senină îți doresc!

      Ștergere
  2. multumim de plimbare, Elena, incantatoare alei, incantatoare gradini!
    happy ww, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu îți mulțumesc de vizită,scumpo!
      Zi frumoasă îți doresc!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Hello Elena, so interesting beautiful pictures!
    Have a nice day
    Hug Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Criss!
      I wish you a nice day my dear!
      We kiss and hug!

      Ștergere
  4. Sunt foarte frumoase si pun si gradina in valoare!
    Salutari si happy WW, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Vulpița,așa este..ferice de cei ce au grădină!
      O zi minunată îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  5. vreau si eu asa o gradina!!!!! nu ma hotarasc care imagine imi place mai mult si mai mult...
    Hristos a inviat! :) Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a înviat!
      Îmi doresc doar grădina,de restul m-aș ocupa eu!
      O zi bună să ai,Ioana!
      Pupicei.

      Ștergere
  6. Beautiful gardens full of flowers. Hugs and greetings

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunate sunt toate! Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  8. superbe gradini! mâine voi merge pe Insula Florilor - Mainau, sa admiram festivalul lalelelor si al narciselor.
    pup. Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc,abia aștept să-ți văd pozele cu Insula Mainau!
      Seară minunată îți doresc,draga mea!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  9. Tot sa te plimbi pe aleile tale.Sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. Una mai frumoasă ca alta! Prima seamănă cu o cale ferată. Frumoasă colecţie!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună, draga mea. Hristos a Înviat!
    Superbe sunt, una şi una...
    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat a Înviat!
      Zile senine și fericite îți doresc,Anastasia!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  12. Buna, Elena!
    Oooh... Visez la o gradina pe care s-o dichisesc dupa gustul meu dar se cam lasa asteptata ziua in care voi putea s-o fac.. Si Timpul nu ma asteapta pe mine! :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,dacă stai la bloc ca și mie,rămânem doar cu visul!
      O zi pe placul tău îți doresc,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  13. Ce poteci frumoase... cu asa gradinute si alei, nu cred ca mai poti avea zile triste :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Acestea sunt cu adevarat alei Fengshui. O alee nu trebuie sa fie niciodata dreapta si sa duca direct spre intrarea in casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,nu știeam de acest detaliu!
      O zi perfectă îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  15. Foarte frumoase imagini!
    O zi buna!Te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc IULISA!
      Weekend plăcut ,draga mea!
      Cu tot dragul te pup și îmbrățișez!

      Ștergere
  16. I'd like to have a garden like these ;)

    RăspundețiȘtergere