duminică, 25 ianuarie 2015

GÂND ÎNGHEȚAT


Am lipit de geam obrazul
Să privesc cum viscolește,
Fulgii mici izbesc pervazul,
Gândul meu, se zvârcolește.

Noaptea vrea să-mi intre-n casă,
Stele vor să-mi fie lustră,
Dar tristețea nu mă lasă
Liberă prin iarna-ngustă.

Dansul fulgilor, sălbatec,
Rupe-a genelor clipire,
Frigul mă pătrunde-apatic
Încolțindu-mi adormire.

Și când pleoapa udă-adoarme
Înnodând sub ea suspine,
Gerul sapă cu-a lui arme
Reci fiori prin calde vine.

Și tresar la gândul care
Galopând printre troiene,
Nu se-oprește la hotare,
Doar la tine pe sub gene.

*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică plăcută tuturor vă doresc!

20 de comentarii:

  1. Un mod minunat de a-mi începe dimineaţa!
    De când n-am mai trecut pe aici... :(
    Te pup, ELENA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Annie!
      O duminică însorită îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  2. ce poezie draguta! e un pic trista, dar o încalzeste melodia... :) interpretare mai romanitica nici ca se putea!
    duminica minunata sa ai, Elena draga! pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc,autoarea a fost puțin tristă,compensează melodia!
      Duminică frumoasă îți doresc,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări calde!

      Ștergere
  3. sper ca ai avut o dimineata plina de farmec asa cum este atmosfera pe care ai creat-o aici adunanad la un loc versuri, muzic, imagini...
    o duminica minunata iti doresc, Elena, pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,am avut o dimineață frumoasă,numai că
      afară timpul este tare urât!
      O duminică pe placul tău să ai!
      Pup cu tot dragul!

      Ștergere
  4. Preciosas letras!

    =================================
    …Me gusta la gente que tiene personalidad.

    Me gusta la gente capaz de entender que el mayor error del ser humano, es intentar sacarse de la cabeza aquello que no sale del corazón.

    La sensibilidad, el coraje, la solidaridad, la bondad, el respeto, la tranquilidad, los valores, la alegría, la humildad, la fe, la felicidad, el tacto, la confianza, la esperanza, el agradecimiento, la sabiduría, los sueños, el arrepentimiento y el amor para los demás y propio son cosas fundamentales para llamarse GENTE.

    Con gente como ésa, me comprometo para lo que sea por el resto de mi vida, ya que por tenerlos junto a mí, me doy por bien retribuido.
    (Fragmento de “La Gente que me Gusta”- Mario Benedetti.)

    Espero que este año que recién comienza te ilumine con sus mejores luces, ese es mi deseo para vos.
    Un gran abrazo a la distancia.
    =================================

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias querida Cristina!
      Me gustó fragmento de Mario B.!
      Tienen una gran semana y fácil!
      Un beso y un abrazo cálido!

      Ștergere
  5. Bună, ELENA!
    Ce frumoasă e poezia!
    Dar chiar şi aşa eu tot vreau să vină vara şi căldura!
    Îţi doresc o zi caldă şi veselă ca de vară! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,și eu vreau să vină vara..!
      O zi pe placul tău să ai!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  6. Incantatoare versuri, cat suflet, cata gingasie.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella mulțumesc,meritul îl are această distinsă, doamnă”Marilena Velicu”!
      O zi însorită îți doresc!
      Te pupic!

      Ștergere
  7. atât de frumos !!!
    cu drag, îţi doresc zile plăcute!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O zi bună îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere