duminică, 20 octombrie 2013

EVADARE


Pe pieptul tău, încet, capul mi-l pun,
Cu ochii-nchiși mă pierd în a ta lume
Și tot așa, la fel ca în ajun,
Să-mi mângâi părul într-un fel anume.

Să rătăcim din stea în stea,mereu,
Din Căi Lactee,un drum nou ne-om face,
Nimic din infinit nu este greu,
Tot alergând încoace și dincoace.

E valsul nebunesc, când amândoi
Ne contopim total în neființă,
În lumi astral suntem decât noi,
Noi, amândoi,în noaptea de dorință.

Prin gene tremurânde te privesc,
Mi-e tare dor de stele, cer și lună,
Aș vrea să uit de tot ce-i pământesc
Și-o veșnicie să fim împreună.
(Daniela Tiger)
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

12 comentarii:

  1. Welcome *ELENA*
    Nice to read this beautiful poem on Sunday morning ...
    Listened to beautiful music.
    Thank you for the flowers.
    Greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucja-Maria,
      Thanks dear Lucia!
      Have a beautiful Sunday sweetie!
      With love and appreciation hug you!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Alice Kitchenette,
      Mulțumesc draga mea,Alice!
      Îți doresc o duminică cât mai frumoasă!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  3. multumesc frumos pentru ocazia de a lectura o poezie frumoasa, a viziona un videoclip placut si o muzica calda sufletului...pentru mine, chiar a fost o "evadare" din cotidianul meu, plin de griji....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena-japoneza,
      Eu îți mulțumesc frumos de vizită și lecturare!
      Dacă ți-a plăcut te mai aștept în paradisul meu!
      Îți doresc o seară frumoasă!
      Cu drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Trebuia sa evadam din cotidian cu posezia si muzica ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floarea bunica,
      Mulțumesc draga mea!
      Seară plăcută îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  5. Frumoase versuri, diafane flori...
    O seara placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos poem! O cală îmbrăţişare de la Vrancea, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. elena marin-alexe,
      Mulțumesc draga mea Tiză!
      O zi cât mai frumoasă vă doresc!
      Cu mult drag vă îmbrățișez!

      Ștergere