duminică, 23 septembrie 2012

M-AI LUAT DE MÂNĂ

M-ai luat de mână și ai răsturnat cerul
În apele mării,undeva prin zare
Stelele-n adâncuri dezlegau misterul,
Cum își face vântul prin valuri cărare.

Alergăm pe valuri și trăim plăcerea
Aruncând nisipul dincolo de soare,
Stropii rupți din valuri alungau tăcerea
Sărutându-ți pleoapa ce ușot tresare.

Ne iubeam și-n jur doar miros de alge
Și de nebunie sinceră și-albastră,
Înfloreau apusuri prin vârf de catarge
Și lumina lunii era doar a noastră.

Am intrat în mare zâmbitori din fire
Să-i simțim sărutul și îmbrățișarea,
M-ai luat de mână privind cu uimire
Cum stele în valuri împodobeau marea.

Toate-au fost o vară și-au rămas în noi
Ca un dor nebun prin vise fierbinți,
La-nceput de toamnă când atâtea ploi
Spală țărmul mării de clipe cuminți.
(Gheorghe Ungureanu)

Postare înscrisă în Life în Pictures la Costin -
http://www.costincomba.ro/
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

30 de comentarii:

  1. Uite iarasi am venit
    Sa-ti urez un bun gasit.
    Zambetul sa te-nsoteasca
    Soarele sa straluceasca.
    Bun,prieten sa-ti fie.
    In inima,bucurie.
    Si acum te-mbratisez
    Toate bune iti doresc.
    O cafea cu mult caimac,
    Asa cum iti e pe plac,
    Indulcita cu iubire
    Si cu multa pretuire,
    M-am topit putin de dor,
    Te sarut incetisor,
    Nici o clipa n-am uitat
    Ca-mi esti prieten devotat
    WEEKEND MINUNAT!

    FRUMOASE VERSURI !AM CITI LA POEZIA POSTATA DE TINE

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anana,
      Mulțumesc Anana!
      O duminică frumoasă îți doresc!
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  2. Frumoasa poezie Elena!
    Sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce parfum de mare si de vara au versurile postate de tine azi...
    frumoasa poezie...
    o zi plina de soare iti doresc Elena cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pandhora,
      Scumpo îți mulțumesc!
      O duminică superbă îți doresc!
      Cu mult,mult drag!

      Ștergere
  4. "Am intrat în mare zâmbitori din fire
    Să-i simțim sărutul și îmbrățișarea,"
    Cat de dor mi sa facut de mare ... de Marea Neagra!
    O duminica frumoasa Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie,
      Mulțumesc frumos Minnie!
      Îți doresc o duminică plăcută!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  5. buna scumpo!:D minunate versuri! imi plac foarte mult:D zi faina sa ai:D pupici si imbratisari calde!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. C.L.M.,
      Scumpo îți mulțumesc!
      Îți doresc o duminică excelentă!
      Te pupic dulce!

      Ștergere
  6. Superbe aceste versuri, cat si iubirile de-o vara ! Salutare !

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumoasa poezia,iti multumesc!o Duminica placuta si tie draga mea!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Alina mulțumesc!
      O duminică senină să aveți!
      Vă pup dulce!

      Ștergere
  8. Buna,prietena mea draga!
    Ce versuri frumoase si sensibile.
    Te imbratisez cu mare drag!
    Te pup de mii de ori!
    O zi grozava sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DiaMar bucataria galbena,
      Mulțumesc frumos scumpa mea,Mihaela!
      Îți doresc o duminică cât mai plăcută!
      Te îmbrățișez cu mare drag!
      Mii de pupicei.

      Ștergere
  9. ✿彡
    º°♫♪º°

    Boa semana, amiga!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♫♪♪¸.•°`❤彡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Magia da Inês,
      Obrigado meu querido amigo!
      Tenha um bom dia!
      Grande abraço a você!
      Beijos.

      Ștergere
  10. multumesc!noapte buna!te pup!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim,
      Mulțumesc Alina!
      O săptămână frumoasă vă doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  11. Frumoasa poezia, deosebita imaginea, perechea de indragostiti si marea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cartim,
      Mulțumesc Cartim!
      Îți doresc o săptămână cât mai plăcută!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  12. multumim,la fel si tie,scumpo!te pup si te imbratisez cu drag!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bella poesia!! Anche l'immagine mi piace, tenersi per mano è meraviglioso!! felice giornata...ciao

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Giancarlo,
      Grazie Giancarlo!
      Vi auguro una splendida giornata!
      Saluti ea presto.

      Ștergere