vineri, 6 ianuarie 2012

Minunate colțișoare de rai...- Încantare pentru ochii si suflett















Un weekend excelent tuturor va doresc!!!
Va urma...

24 de comentarii:

  1. adorabile casute...peisaje de vis...
    pup Elena...o seara de vis iti doresc...asa cum sunt si imaginile postate de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai facut pofta sa desenez ceva:). Foarte frumoasa postarea! Zile fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. pandhora,
    Multumesc scumpo!
    Un sfarsit de saptamana
    minunat iti doresc!
    Te pup si eu suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert Nicolaescu,
    Multumesc Robert!
    Un weekend linistit si
    sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rappa_ru',
    Multumesc!
    Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. LuZ,
    Multumesc LuZ!
    Un weekend de vis iti doresc!
    Te pup scumpa mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. de jolies photos c'est le paradis
    mes meilleurs voeux pour cette nouvelle année 2012 qui démarre

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna doamna draga!:) Arata superb pozele! :)

    >:D< O seara faina iti doresc!:D

    RăspundețiȘtergere
  9. In aceasta zi minunata, eu iti doresc sa-ti traiesti viata asa incat sa nu-ti para rau de niciun pas facut, de niciun zambet daruit si sa ai puterea sa lasi in urma tot ceea ce te supara, pentru a putea fi fericit! Esti un suflet minunat si ma bucur ca am avut sansa sa te cunosc!

    LA MULTI ANI ! SARBATORITILOR TAI

    RăspundețiȘtergere
  10. Fimère,
    Bonjour cher ami!
    Merci pour vos souhaits!
    Un week-end de rêve que vous voulez!
    Vous embrasser et vous voir bientôt ..

    RăspundețiȘtergere
  11. C.L.M.,
    Multumesc Monica!
    Un weekend minunat iti doresc!
    Cu mare drag te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  12. anana,
    Multumesc frumos Anana!
    Iti doresc un weekend cat mai placut!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumoase casutele. stai la tara? am luat copilul de la gradinita intr-o zi in care au avut de desenat casute. si in toate desenele erau blocuri: niste siluete inalte, cu multe geamuri si o singura usa. nu tu un pom, un caine, o floare, o ceva... mi-a aratat cat de diferit e peisajul in care traiesc ei fata de casutele din desenele noastre de la trei-patru ani.

    RăspundețiȘtergere
  14. intotdeauna e frumos si verde la tine:)
    plin de viata :)

    RăspundețiȘtergere
  15. monica,
    Mulțumesc Monica,nu stau la
    țară la bloc!
    Un weekend excelent!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  16. £avi H.,
    Mulțumesc și mă
    bucur că-ți place!
    Un weekend minunat!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  17. o zi BUNA iti doresc!

    daca nu e buna, fa-o sa fie buna. avem o singura viata… si daca si pe asta ne-o traim in tristete….atunci care ne e rostul??? hai sa zambim si sa iubim frumos…

    iar daca viata iti ofera o lamaie, nu dispera, fa-o limonada!!! pe o vreme caniculara… o limonada cade bine la suflet si trup

    RăspundețiȘtergere
  18. anana,
    Mulțumesc draga mea!
    Duminică frumoasă îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai dreptate, chiar sunt colţişoare de rai.

    RăspundețiȘtergere
  20. Max Peter,
    Mulțumesc mult Max!
    O săptămână minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere