vineri, 16 septembrie 2011

Am să te țin în brațe


Am să te țin în brațe,să-ți descânt
Strigând dorul iubirii, închinând...
De vii spre mine cu visul tău tomnatec
Vom înșira rubine,pe cerul meu romantic...

În noapte ascultăm torsul de frunze
Și ne vom pierde printre stele noi,
Brodez sărutul tău și-l desenez pe buze
Când resfirăm iubirile în doi...

Sorbim dulceața din pocalul plin
Amorul revărsat ne dă de știre,
Ne ține-n brațe-un chip de sarafim
Ce pică mirul de speranțe și iubire.

Ne întră-n suflete iubirea, blândă,pură
Cu- acele doruri frământate în natură
Și hotărât să îmi devi singur stăpân
Te-oi ține-n brațe, ca pe-un prunc la sân.
(Patricia Ș.)

16 comentarii:

  1. Ne-ai dat ceva frumos! Şi o poezie care te îndeamnă la visare, dar şi o imagine pe cinste.
    Un sfârşit de săptămână plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. aorabil de romantice versuri...toamna este romantica...un w-end perfect iti doresc cu drag...pup :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O imbratisare iti daruiesc si eu!
    O zi frumoasa!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Max Peter,
    Mulțumesc Max,
    mă bucur că-ți place!
    Un wekend excelent îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi!
    Mulțumesc și un weekend
    plăcut îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. pandhora,
    Scumpo mă bucur că ți-au plăcut!
    Să ai un sfîrșit de săptămână
    cât mai plăcut!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. C.L.M.,
    onică îți mulțumesc!
    Un weekend minunat îți doresc!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ehe, ce mi-ar place mie,ca pe fondul unei nopti de varã,cineva sã-mi susure bland,aceste versuri...
    Am sa te tin in brate.....
    In noapte ascultam.....
    Sorbim dulceata.....
    Ca pe-un prunc la sán...

    Toate versurile.Un sfársit de sáptãmánã placut.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te salut cu multa simpatie, Asa cum imi place mie. Sa-ti fie viata senina Sanatate si-mplinire.Un pupic si-o-mbratisare, Plec ca numai am rabdare. Cu sufletul curat,iti doresc tot ce e mai bun pe lume, sanatate siiubire!
    Zambeste sperantei si razelor de soare, umple-ti inima cu senin, revarsand iubirea asupra tuturor si fa din fiecare clipa o risipa de bucurii !
    Bucuria *lumii* toata, *Zi* de* zi-n *usa* sa-ti* bata…
    Bunul* Dumnezeu* sa-ti* dea, *Tot* ce-ti* doresti *si *ai* vrea!
    Sanatate* si *iubire ,*mult *noroc *si* fericire …!
    WEEKEND MINUNAT

    RăspundețiȘtergere
  10. Solidaster,
    Oare cui nu i-ar plăcea!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Te pup cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. anana,
    Anana mulțumesc mult scumpo!
    Îți doresc un weekend de vis!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sarut mana ELENA!;
    Multam pentru acest moment romantic si imaginea imi place mult.
    Weekend de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  13. ELENA,draga mea sunt sublime versurile ,felicitari pentru alegere.
    Iti doresc un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  14. SoriN,
    Mulțumesc mult SoriN!
    O duminică de vis îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. IULISA,
    Scumpo îți mulțumesc!
    Îți doresc o dumnică cât mai plăcută!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere