sâmbătă, 9 aprilie 2011

Ochii


Mi-e dor de ochii tăi albaștrii,
Să te dezmierd aș vrea acum,
Să colindăm luciri din aștrii,
Doar singuri noi,pe-același drum.

Să strâng în brațe mări de lut,
Tumultul vorbelor senine,
Să nu gândesc că m-am pierdut,
Fior de râs,în gând cu tine.

Să ne plimbăm foșnind, și zâmbet
Cuprins în mlădieri duioase,
În gândul tău,tăcutul umblet
Rememorând visări setoase.

Te strig, și poarta din pustiu,
Se clatină, în taina serii,
Când mersul meu pare zglobiu,
Și singular în luna mierii.
(Gheorghe Puzdreac)

8 comentarii:

  1. Un blog minunat! Mă bucur că te-am descoperit, Elena!Totul este superb, aici la tine.Îți doresc un sfârșit de săptămână cât mai frumos!
    Delia

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, relaxant, calm, multumim Elena!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase versuri! Azi am citit prima data poezia!

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim,
    Delia îți mulțumesc
    pentru vizită și cuvintele
    frumoase,ești bine venită
    oricând în paradisul meu!
    Să ai o duminică frumoasă
    și plină de bucuri!
    Te îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Lumi RO,
    Mulțumesc Lumi!
    O duminică excelentă îți doresc!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristi,
    Îți doresc o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  7. IULISA,
    Mulțumesc scumpo!
    O după amiază frumoasă!
    Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere