sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Propuneri pentru o masă bogată - aperitive...













18 comentarii:

  1. yummmy
    la multi ani
    va pup si va imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa munca si rabdare....Dar frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit tizo draga mea.Ai adus cu tine multa culoare, ca de obicei.
    Un an bun sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. SUPERBE,,,,,SI GUSTOASE,,,DE RETINUT,,,,,FELICITARI!!!!!TE PUP!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos... tocmai bune pentru copii.

    Te pup draga mea, iti urez o duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Costea,
    Mulțumesc dar,nu am avut
    ocazia să gust din ele,doar
    să le privesc.
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. ARIPI DE FLUTURE,
    O duminică frumoasă fluturașule!
    Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  8. Corina,
    Așa este Corina dar,se merită..
    O duminică superbă!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  9. elena marin-alexe,
    Vă mulțumesc scumpa mea Tiză
    și sincer mi-a lipsit internetul.
    O duminică frumoasă vă doresc!
    Mii de pupicei din capitală!

    RăspundețiȘtergere
  10. Brandusa,
    Mulțumesc.
    O duminică excelentă îți doresc!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. mirela,
    O dumionică frumoasă!
    Te pup și ămbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. vicent,
    Cu mare plăcere,numai că eu
    nu scriu rețete culinare pe
    blogul meu.
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Daniela,
    Draga mea sunt bune pentru
    toți mici și mari..
    O duminică excelentă!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Exact ca-n paradis... sint nemaipomenit de ochioase. Felicitari ! Pupici si o duminica placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  15. Daniela,
    La mulți ani!
    Mulțumesc de vizită
    și cuvintele frumoase.
    O săptămână frumoasă!
    Te pup și te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce-i mai mare: cinstea sau averea?Un credincios a fost intrebat de prietenul sau:
    - Ce-i mai mare: cinstea sau averea?
    Omul credincios a raspuns:
    - Cinstea. Averea, chiar daca ai pierdut-o, o poti face din nou cu cinstea, insa, daca ai pierdut cinstea, nu o poti capata din nou, indiferent cata avere ai cheltui pentru aceasta....Sa aveti o duminica binecuvantata ;

    RăspundețiȘtergere