miercuri, 9 iunie 2010

Te caut,iubire


Mă întreb, unde să te caut ?
Prin puful norilor, înfuriaţi de vreme,
Prin spaţiul imens încondeiat de stele
Sau în apusul soarelui precaut ?

În orizontu-întunecat de nori,
În adâncimea mării-nvolburate
Pe vârful crestei îngheţate,
Sau în grădina mea cu flori ?

Pe ramuri de cetine bătrâne,
Tremurătoare-n vânturi ascuţite,
În tumultul mulţimii,în locuri ferite,
Ori în albastrul zărilor senine ?

Te caut în furtună, stând în ploaie,
În focul nesfârşit din iad
Şi-n cometele care din ceruri cad,
Şi-n trecutul meu care mă doare.

În visul din noapte însingurat,
Prin labirintul gândurilor fade,
În frunza pomilor ce cade,
Şi-n alte ţări te-am căutat...

Te-am căutat în depărtări şi-n infinit,
Şi-n viitor te-am căutat
Şi- aproape-n tot metru pătrat de pe pământ
Dar tot nu te-am găsit..

Şi încă te mai caut... IUBIRE
(Tatiana N.)

10 comentarii:

  1. Frumoae versuri.
    Cat de singura trebuie sa se simta o persoana, ca sa-i inspire asa versuri.
    Sa ai parte draga mea de multa iubire.
    O zi buna, te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantatoare postare!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versuri...Te-am căutat în depărtări şi-n infinit,
    Şi-n viitor te-am căutat
    Şi- aproape-n tot metru pătrat de pe pământ
    Dar tot nu te-am găsit..

    Şi încă te mai caut... IUBIRE

    Iubirea adevarata este din si prin Dumnezeu.El o picura spre inimile noastre pic cu pic.
    O zi senina sa ai Tizo draga!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela,
    Îţi mulţumesc scumpa
    mea pentru vizită şi pot
    să-ţi spun doar atât că mă
    regăsesc în această poezie..
    O zi superbă să ai!
    Te pup şi îmbrăţişez
    cu multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  5. IONEL MESAROS,
    Mulţumesc pentru vizită.
    O zi excelentă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. elena marin-alexe,
    "În orizontu-întunecat de nori,
    În adâncimea mării-nvolburate
    Pe vârful crestei îngheţate,
    Sau în grădina mea cu flori ?"

    Îţi mulţumesc Tiza mea dragă
    pentru vizită.
    O zi minunată vă doresc!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos! felicitari si toate florile din lume pentru tine!
    o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. minunata oda a iubirii draga Elena...adevarat paradis la tine pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ileana,
    Mulţumesc mult Ileana
    pentru vizită şi cuvintele frumoase.
    Îţi doresc un weekend excelent!
    Te pup şi te mai aştept!

    RăspundețiȘtergere
  10. rază de soare,
    Scumpo îţi mulţumesc
    de vizită şi îţi doresc
    o vacanţă frumoasă plină
    de bucurii..
    O zi frumoasă să ai!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere