duminică, 20 decembrie 2009

George Michael - Marry Christmas


6 comentarii:

  1. Te felicit pt tot ceea ce faci...si te asteapta un premiu pe blogul meu

    RăspundețiȘtergere
  2. deja simt Craciunul in fiecare fibra:D multumesc pentru superba melodie...o mai auzisem si la radio...chiar imi place...te imbratisez:*

    RăspundețiȘtergere
  3. LIBRA,
    Mulţumesc din suflet
    pentru premiul primit..
    Tot binele din lume
    îţi doresc acum de sărbători.
    SĂRBĂTORI FERICITE!
    Te pup şi te îmbrăţişez c
    cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. rază de soare,
    Scumpa mea această
    melodie îmi place mult...
    şi constat că nu prea este
    difizată la rodio,la TV nici
    atât!
    O duminică frumoasă scumpa
    mea îţi doresc!
    O îmbăţişare caldă din capitală!
    Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena, pentru aceste sarbatori, te asteapta la mine pe blog un premiu. Este pentru cineva pe care-l vizitez mult mai rar decat as vrea, si deci este un fel de cadou de sarbatori. trebuie doar ridicat si oferit dupa pofta inimii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena Toma,
    Mulţumesc mult Elena,
    îl ridic cu multă plăcere..
    O după amiază frumoasă
    îţi doresc!
    SĂRBĂTORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere