vineri, 18 decembrie 2009

Colind


Pe cerul senin acolo-n Betleem
O stea străluceşte lumină aducând
O solie sfântă cu toţi am primit
S-a născut un Rege în taină auzim.

Din slava-ai coborât la noi pe pământ
Ai luat chip de om fiule preasfânt
Te-ai născut să ne scapi din păcat
Prinţ al păcii Dumnezeu preanalt.

Păstorii sosesc la pruncul vestit
De-un înger din cer la ei venit
Vestea auzind cu toţii s-au mirat
Şi în taină pe Domnul au lăudat.

Şi magii au sosit venind din depărtări
Călăuziţi de-o stea până la Betleem
Cu daruri sfinte ei s-au închinat
Lăudând şi slăvind pe-mpărat.

(Trăian N.)

16 comentarii:

  1. Non capisco molto , ma ti lascio tanti auguri a presto Annamaria

    RăspundețiȘtergere
  2. atat de minunat acest timp al sarbatorilor...colindele se zbenguie in capul meu intr-un joc de veselie...frumos draga Elena, mamica virtuala:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Din slava-ai coborât la noi pe pământ
    Ai luat chip de om fiule preasfânt
    Te-ai născut să ne scapi din păcat
    Prinţ al păcii Dumnezeu preanalt.

    Adevarate laude aduse Domnului Isus, darul lui Dumnezeu pentru noi.
    Seara minunata sa ai Tizo draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. ABBI FIDUCIA NEL SIGNORE,
    Grazie Annamaria..!
    Spiacente..
    Auguro buon natale!
    Buon compleanno!
    Ciao...

    RăspundețiȘtergere
  5. rază de soare,
    Mulţumesc fetiţa mea
    virtuală...
    Mă bucur că eşti în vacanţă
    şi profită căt mai mult de
    aceste zile frumoase.
    Vacanţă plăcută scumpa mea!
    Weekend plăcut scumpa mea!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. elena marin-alexe,
    "Şi magii au sosit venind din depărtări
    Călăuziţi de-o stea până la Betleem
    Cu daruri sfinte ei s-au închinat
    Lăudând şi slăvind pe-mpărat."
    Mulţumesc mult draga mea
    Tiză..mai este puţin şi
    "vine Crăciunul"..
    O seară frumoasă vă doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao ho apprezzato la tua poesia, ho capito di chi stai parlando della bella novella di Gesu' venuto sulla terra per tutti noi grazie di essere passata da me buone feste.

    RăspundețiȘtergere
  8. ABBI FIDUCIA NEL SIGNORE,
    Sono felice che tie piaciuta
    la mia poesia.
    Grazie mille..una bella serata!
    Ciao...

    RăspundețiȘtergere
  9. BUNA ELENA
    MULTUMESC PENTRU URARE :)
    ITI DORES SARBATORI FERICITE SI MULTE BINECUVANTARI

    RăspundețiȘtergere
  10. ANCA,
    Mulţumesc...
    Sărbători fericite,
    ţie şi familiei tale!
    Te pup şi te îmbrăţişez
    cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un colind superb care se duce direct in suflet.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc...oz i minunata iti doresc si eu:D

    RăspundețiȘtergere
  13. FleurduMay,
    Mulţumesc ...
    Să ai un weekend minunat!
    Te pup şi te îmbrăţişez cu
    mare drag!
    Vacanţă plăcută!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. rază de soare,
    Mulţumesc...
    Să ai o vacanţă cât mai
    plăcută scumpa mea..
    Un weekend minunat şi ţie!
    Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  15. te asteapta 2 premii la mine pe blog...plus mesajul din dreptul numelui...te imbratisez>:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. rază de soare,
    Mulţumesc mult pentru
    premii,eşti o dulcică..
    O seară frumoasă îţi
    doresc!

    RăspundețiȘtergere