vineri, 20 noiembrie 2009

Singurătate


Afară plouă ca şi toamna şi-i urât,
Mă uit pe geam ca după tine, şi atât.

În mine toate amintirile te-aşteaptă,
De-aceea mi-i privirea stranie şi dreaptă.

Ca-ntr-un copil ce-a adormit plângând,
În mine nu mai este nici un gând.

Vreau să trăiesc şi-mi cad din mână cărţile;
Mă împresoară chipul tău din toate părţile.

Mâna ce mi-a-mprăştiat părul şi gândurile
Îmi amestecă pe carte toate rândurile.

Rămân uitându-mă pe geam ca după tine,
Şi tot aştept pe cineva şi nu mai vine.

(Grigore Vieru)

10 comentarii:

  1. Mâna ce mi-a-mprăştiat părul şi gândurile
    Îmi amestecă pe carte toate rândurile.

    Rămân uitându-mă pe geam ca după tine,
    Şi tot aştept pe cineva şi nu mai vine.
    Foarte cunoscute imi sunt versurile astea, cred ca stiu si melodia dar nu imi amintesc cine o canta.
    Tizo draga iar m-am intors in timp, datorita acestor versuri...
    Buna sa-ti fie ziua, ca si inima ta draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. elena marin-alexe,
    "Afară plouă ca şi toamna şi-i urât,
    Mă uit pe geam ca după tine, şi atât.

    În mine toate amintirile te-aşteaptă,
    De-aceea mi-i privirea stranie şi dreaptă."
    Draga mea Tiză şi mie îmi sunt
    cunoscute versurile şi am căutat puţin
    pe net dar,nu am găsit-o..
    Un weekend minunat vă doresc!
    Vă puup!

    RăspundețiȘtergere
  3. minunata poezie...dor...iubire...gata am decretat noiembrie o luna a iubiriir:))

    RăspundețiȘtergere
  4. rază de soare,
    Mulţumesc.
    O seara frumoasă scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa poezie,plina de iubire... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. tasha,
    Mulţumesc Tasha...
    Un sfârşit de săptămână
    minunat să aveţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. FleurduMay,
    Mulţumesc de vizită.
    O duminică excelentă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa poezie,sunt compuse de tine? daca da ai talent la compus ,,numai bine

    RăspundețiȘtergere
  9. VARNA,
    Mulţumesc de vizită
    şi semnul lăsat.
    Nu sunt compuse de mine,
    de Grigore Vieru.
    Dacă ţi-a plăcut în
    paradisul meu,mai treci şi
    altă dată.
    Un weekend excelent îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere