vineri, 23 octombrie 2009

Gingăşie...câteva din lucrările lui Donald Zolan's









5 comentarii:

  1. Copilul şi copilăria!...
    Foarte frumoasea aceste lucrări ale lui Zola! Le am şi eu descărcate pe laptop, iar cea cu răţuştele pe lac o am la avatar pe messenger de aproape un an :)
    Mulţumesc pentru această ,,expoziţie" deosebită!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe lucrari...ma impresioneaza viziunea de a imbina copilaria cu puritatea si jocul animalelor si cu comunicarea, cu existenta celei de-a doua persoane in poze...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana,
    Mă bucur că ţi-au
    plăcut şi îţi mulţumesc
    de vizită...te mai aştept
    şi altă dată cu alte surprize.
    Un sfârşit de săptămână excelent!

    RăspundețiȘtergere
  4. rază de soare,
    Sunt într-adevăr superbe
    şi în marea majoritate sunt copii..
    şi animăluţe mici..
    O zi superbă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai vrea să mi le trimiți și pe acestea pe mail, te rog?

    RăspundețiȘtergere