vineri, 9 octombrie 2009

Afară-i toamnă


Afară-i toamnă, frunza 'mprăştiată,
Iar vântul zvârlă 'n geamuri grele picuri;
Şi tu citeşti scrisori din roase plicuri
Şi într'un ceas gândeşti la viaţa toată.

Pierzându-ţi timpul tău cu dulci nimicuri
N'ai vrea ca nimeni 'n uşa ta să bată;
Dar şi mai bine-i,când afară-i sloată,
Să stai visând la foc, de somn să picuri.

Şi eu astfel mă uit din jet de gânduri,
Visez la basmul vechiu al zânei Dochii,
În juru-mi ceaţă creşte rânduri;

De odat'aud foşnirea unei rochii,
Un moale pas abia atins de scânduri...
Iar mâni subţiri şi reci mi-acoper ochii.


(Mihai E.)

4 comentarii:

  1. Afară-i toamnă, frunza 'mprăştiată,
    Iar vântul zvârlă 'n geamuri grele picuri;
    Şi tu citeşti scrisori din roase plicuri
    Şi într'un ceas gândeşti la viaţa toata

    E atata melencolie in versuri, ca simt ploaia cum loveste in geam....si ma imbie la vechi si duioase amintiri...
    Noapte linistita sa ai tizo draga!
    Ingeri albi sa-ti ocroteasca somnul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cand in cand o infuzie de "paradisul verde", imi incarc bateriile si ... ce bine este!
    Multumesc!
    pupicuti

    RăspundețiȘtergere
  3. elena marin-alexe,
    Draga mea TIZĂ vă mulţumesc
    din suflet şi ca de fiecare dată
    mă lăsa-ţi fără cuvinte...
    Primiţi cele mai frumoase gânduri
    din partea mea alături de o superbă
    melodie a lui Tudor Gh.
    Un weekend excelent alături
    de cei dragi vă doresc!
    http://www.youtube.com/watch?v=h6gy4w9sIZI

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriella,
    Eşti o dulce împreună cu
    îngeraşii tăi şi te mai
    aştept ori de căte ori doreşti o
    infuzie de "paradis verde".
    Mulţumesc de vizită.
    Un început de weekend excelent!
    http://www.youtube.com/watch?v=h6gy4w9sIZI

    RăspundețiȘtergere