vineri, 17 iulie 2009

Noaptea


În noaptea asta e senin
Şi luna stă s-apară,
De multe ori am vrut să fim
Noi doi sub cer de vară.

Dar iarăşi văd că tu lipseşti
Şi inima mă doare,
Dar sunt sigură că mă iubeşti
Şi-mi găsesc alinare.

Luna pe cer a apărut
Deasupra mea,deodată
Mă uit la ea,ce crezi că văd?
Fiinţa ta m-aşteaptă.

Şi întind mâna să te ating,
Dar chipul tău dispare
Cobor privirea spre pământ
Şi inima mă doare.

A fost o dulce-nchipuire
Văzându-te pe tine,
Dar gândul meu,la lună e
Şi-am să te aştept şi mâine...

2 comentarii:

  1. INTRADEVAR UN BLOG EXEPTIONAL RELIZAT,DUPA PREAEA MEA,POZELE CU LALELELE DIN OLANDA SINT EXTRAORDINARE.

    RăspundețiȘtergere
  2. ADRIANA,
    Mulţumesc de vizită
    şi cuvintele frumoase.
    Nu uita că eşti bine venită
    oricând.
    O duminică superbă îţi doresc!
    Cu drag,
    ELENA

    RăspundețiȘtergere