miercuri, 15 iulie 2009

M-am întors din Paradisul verde - ELVEŢIA

M-am întors din Paradis...
Şi ca să încep a povesti
Îmi v-a lua aproape o zi,

Voi încerca pe scurt a etala
Toată vizita mea în Elveţia,
Pentru a nu vă plictisi
Şi altă dată a mă citi.
M-am plimbat şi tot plimbat
Jumătate de ţară în lung şi lat

O oră jumătate pe lacul Zurich am stat.
Şi la Cascada Rhinului am fost
Nu este Niagara dar,e spectaculos!
Să vezi în mijlocul ei o stâncă
Şi de ai curajul poţi urca în vârful ei,
Şi de acolo sus uitându-te în jos
Vezi ceva frumos,cum valurile vin spre tine
De se învârtea pământul cu tine.
Şi la Zoo eu am fost
Am vizitat o oră,două
Şi a început să plouă
Ca să văd toată grădina
Mi-ar fi luat toată ziua.


P.S.Despre frumuseţiile Elveţiei ar fi multe de spus,
este o ţară minunată şi merită vizitată.Munţii Alpii
par a fi pudraţi cu zahăr datorită zăpezii şi care sunt
văzuţi printr-un fenomen magic chiar şi atunci când
afară sunt peste 30 de grade,lacurile albastre şi mari
în care se văd peştii de dimensiuni foarte mari şi
plantele...care cresc la tot pasul şi sunt superbe faţă
de ale noastre.
Aşadar toată lumea ştie de Elveţia ca fiind renumită
prin 3 lucruri:ciocolată,ceasuri şi bănci,dar,şi prin
hărnicia oamenilor de acolo.Datorită lor Elveţia se
numeşte şi PARADISUL VERDE...
Merită s-o vizitaţi.



...IULIE/2009...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu