duminică, 26 iulie 2009

Ia-mă de mână...


...Ia-mă de mână,
Să simt,atingerea caldă a inimii tale
Să pot să-ţi fiu alături pe-a vieţii cărare.

...Ia-mă de mână,
Să ştiu ce sufletu-ţi frământă
Să pot să fiu eu cel ce te încântă.

...Ia-mă de mână,
Să plâng,când lacrimi sunt în ochii tăi
Să pot speranţa să o readuc în ei.

...Ia-mă de mână,
Când o furtună în viaţă întâlneşti
Ca să te port pe braţe,când jos căzută eşti.

...Ia-mă de mână,
Când vrei să fii iubită
Şi eu-ţi voi fii cu totul,o jertfă dăruită.

...Ia-mă de mână,
Când vrei să râzi şi să zâmbeşti
Căci viaţa atunci va fi,ca cea de prin poveşti.

...Ia-mă de mână,
Când vreau să fiu iubit
Şi-alină-mi te rog sufletul,când e neliniştit.

...Ia-mă de mână,
Căci vreau să mergem împreună
Spre casa mult dorită,spre-acea scumpă cunună.

...Ia-mă de mână,
Când vrei să urci un munte
Şi nu-mi da drumul,nici la bătrâneţi cărunte.

...Ia-mă de mână,
Căci ştiu că mă iubeşti
Şi vreau să simţi mereu,că TE IUBESC şi eu.

2 comentarii:

  1. Sa plang cand lacrimi sunt in ochii tai....
    Asta DA iubire!
    Felicitari sincere draga TIZO!

    RăspundețiȘtergere
  2. elena marin-alexe,
    Mulţumesc din suflet
    pentru cuvintele frumoase
    lăsate şi chiar dacă nu comentez la d-voastră în blog să ştiţi că vă citesc cu
    multă,multă plăcere tot ce scrieţi.
    Vă doresc tot binele din lume alături de cei dragi d-voastră!
    Cu mult,mult drag
    a d-voastră TIZĂ,ELENA

    RăspundețiȘtergere