luni, 6 aprilie 2009

The power of love

2 comentarii:

  1. Ca tine-n lume nimeni nu-i frumoasă,
    Cu ochi strălucitori acoperiţi de gene,
    Mai moale nu-i niciunde o mătase,
    Ca pielea mult frumoasei pământene.

    Ca o căpşună coaptă-i gura ta,
    Ai umerii rotunzi ca o statuie,
    Făcută eşti pentru desfătarea mea
    Cu o iubire dulce amăruie.

    Tu strânge-mă în braţe cu al tău dor,
    Dar fă-o astăzi, n-o lăsa pe mâine,
    Să ard cuprins mereu de al meu fior,
    Când voi muşca din tine ca din pâine.

    Şi-n braţe te voi strânge-nflăcărat
    Seara înainte de culcare,
    Apoi cu drag te ajut la dezbrăcat,
    Pentru a ne iubi în continuare.

    Şi cu patimă te voi săruta
    Pe gura ta cu buze arzătoare,
    Te voi alinta, te voi dezmierda,
    Cu a iubirii binecuvântare.

    RăspundețiȘtergere
  2. TRANDAFIRULE,
    Mulţumesc pentru
    poezia postată şi
    te mai aţâştept şi
    altadată...
    "...Învaţa-mă să te iubesc aşa cum ştiu că vrei,
    Şi-n cupa de cristal să-ţi fiu vin dulce amărui...
    Când pe satinul violet te pierzi în ochii mei,
    Să mai rămân,iar tu de pleci, să-ţi mai şoptesc;rămâi..."

    Cu mult,mult drag,ELENA

    RăspundețiȘtergere